Wisselen van betaalplan

Let’s change it up!

Niks vervelender dan te krappe schoenen, waardoor je minder snel vooruit komt! Bij TopoCloud kun je kiezen uit 3 maten. Kies het plan dat het beste bij jouw organisatie past.

Groei je uit je maat en wil je wisselen van plan? We leggen hier uit hoe je dat doet.

GRATIS -> STANDAARD

Werk je een tijdje volgens het GRATIS plan, maar is het tijd om uit te breiden? Dat kan heel simpel! Voeg een 3e gebruiker toe of maak een extra Workspace aan. Je wisselt dan automatisch van het GRATIS plan naar het STANDAARD plan en kunt direct verder werken in je nieuwe Workspace of samen met je nieuwe gebruiker. Je krijgt in je account een melding met de vraag om je betaalgegevens achter te laten. Ook als je meer dan 1 GB aan opslagcapaciteit gebruikt wissel je automatisch van plan.

Was het opschalen naar een betaald plan niet de bedoeling? Verwijder dan de extra workspace(s), gebruiker(s) of data zodat je Workspace weer voldoet aan de kaders van het GRATIS plan.

STANDAARD -> PREMIUM

Heb je meer opslagruimte nodig, dan past het PREMIUM plan beter bij jouw organisatie. Je kunt gewoon doorwerken en zodra je de max. van 5 GB opslagcapaciteit bereikt die bij het STANDAARD plan hoort, wissel je automatisch naar het PREMIUM plan. Vanaf dat moment verandert het factuurbedrag naar € 6,- per gebruiker per maand en € 30,- per Workspace.

PREMIUM -> STANDAARD

Heb je toch niet zoveel opslagcapaciteit nodig dan je dacht? Dan is het handiger om van PREMIUM terug te schalen naar STANDAARD. Verwijder de extra data en zorg dat je onder de 5 GB opslagcapaciteit blijft. Je factuurbedrag zal vanaf dat moment veranderen naar € 5,- per gebruiker per maand en € 15,- per Workspace.

STANDAARD -> GRATIS

Is het STANDAARD plan toch niet wat past bij jou organisatie en wil je terug naar de GRATIS versie van TopoCloud. Verwijder dan de extra workspace(s), gebruiker(s) of data zodat je Workspace weer voldoet aan de kaders van het GRATIS plan.
In het GRATIS plan van TopoCloud kun je gebruik maken van: