Wat is jouw plan voor succes?

Je kunt op 3 manieren starten met TopoCloud. Kies hieronder het plan dat het beste past bij jouw organisatie.

Veel gestelde vragen

Vragen over de 3 plannen van TopoCloud, beantwoorden we hier. Staat jouw vraag er niet bij? Kijk dan bij support of stuur ons een berichtje via contact.

Kan ik TopoCloud ook gratis gebruiken?

Ja! Kies voor het GRATIS plan en je kunt in 1 TopoCloud workspace werken met maximaal 2 gebruikers. Wil je meerdere workspaces of met meer mensen in TopoCloud werken? Kies dan voor het STANDAARD of PREMIUM plan. 

Als ik een plan gekozen heb, kan ik dan nog wisselen?

Ja dan kan. In de betaalomgeving van je account is zichtbaar naar welk plan je kunt switchen. Om te wisselen van plan, moet je huidige omgeving voldoen aan de kaders die bij dit plan passen. Lees hier meer over de mogelijkheden om te wisselen van plan.

Hoeveel kost het gebruik van TopoCloud?

Het GRATIS plan, kost niks.

Het STANDAARD plan kost € 5,- per gebruiker, per maand (= p.g.p.m.). Voor het STANDAARD plan betaal je een minimum van € 15,- per maand. Dus sowieso voor 3 gebruikers, ook als je minder dan 3 gebruikers toevoegt.

Het PREMIUM plan kost € 6,- per gebruiker, per maand (= p.g.p.m.). Voor het PREMIUM plan betaal je een minimum van € 30,- per maand. Dus sowieso voor 5 gebruikers, ook als je minder dan 5 gebruikers toevoegt.

Zijn er vaste kosten verbonden aan het gebruik van TopoCloud?

Aan het GRATIS plan zijn geen kosten verbonden.

Voor het STANDAARD plan geldt een minimum maandbedrag van € 15,- per workspace. Dit staat gelijk aan 3 gebruikers per workspace. Dit bedrag betaal je ook als je met minder dan 3 gebruikers in je STANDAARD plan werkt. 

Voor het PREMIUM plan geld een minimum maandbedrag van € 30,- per workspace. Dit staat gelijk aan 5 gebruikers per workspace. Dit bedrag betaal je ook als je met minder dan 5 gebruikers in het PREMIUM plan werkt. 

Wat gebeurt er als ik meer gebruikers of workspaces heb dan in mijn plan past?

Wil je van een GRATIS plan naar een STANDAARD plan? Maak dan een tweede workspace aan of voeg een 3e gebruiker toe. Zo switch je automatisch naar een nieuw plan en kun je gewoon verder blijven werken in TopoCloud. In de applicatie vragen we om binnen 15 dagen je betaalgegevens op te geven.

Kan ik ook jaarlijks betalen?

Nee, momenteel is het alleen mogelijk om maandelijks te betalen.

Hoe kan ik mijn TopoCloud account opzeggen?

In de betaalomgeving van TopoCloud kun je kiezen voor: ‘verwijder plan’. De omgeving wordt op non-actief gezet en, in geval van een betaald plan, wordt een laatste factuur gestuurd voor de gebruikte dagen van die maand. We vinden het jammer dat je TopoCloud niet meer wilt gebruiken. Wil je ons laten weten waarom je hiervoor kiest?

Wat gebeurt er met mijn data als ik mijn TopoCloud account opzeg?

Wanneer een TopoCloud account verwijderd wordt, dan worden de workspaces op non-actief gezet. Na 60 dagen worden de workspaces en alle data onherstelbaar verwijderd. In de tussentijd kan het account weer opnieuw geactiveerd worden. 

Let's go!

Wil jij ook werken AAN je bedrijf? Start met een goed plan, een duidelijke route en werk vooral samen. Want dan kun je grote hoogtes bereiken.

Zet de eerste stap in je nieuwe avontuur met TopoCloud!

Let's meet!

Wil jij ook werken AAN je bedrijf? Laten we samen kijken hoe TopoCloud je hierbij kan ondersteunen en plan een online kennismaking met ons in.

We zetten samen de eerste stap in je nieuwe avontuur!