Wat is jouw plan voor succes?

Je kunt op 3 manieren starten met TopoCloud. Kies hieronder het plan dat het beste past bij jouw organisatie.

Veel gestelde vragen

Vragen over de 3 plannen van TopoCloud, beantwoorden we hier. Staat jouw vraag er niet bij? Kijk dan bij support of stuur ons een berichtje via contact.

Kan ik TopoCloud ook gratis gebruiken?

Ja! Kies voor het GRATIS plan en je kunt in 1 TopoCloud workspace werken met maximaal 2 gebruikers. Zodra je in TopoCloud tegen deze grenzen aanloopt geeft het programma zelf aan dat je kan upgraden. 

Als ik een plan gekozen heb, kan ik dan nog wisselen?

Ja dan kan. In de betaalomgeving van je account is zichtbaar naar welk plan je kunt switchen. Om te wisselen van plan, moet je huidige omgeving voldoen aan de kaders die bij dit plan passen. Lees hier meer over de mogelijkheden om te wisselen van plan.

Hoeveel kost het gebruik van TopoCloud?

Het GRATIS plan, kost niks.

Gebruikers binnen je organisatie die volledige toegang nodig hebben kosten € 25,- per maand. Gebruikers die beperkte toegang nodig hebben (toegang tot enkele projecten) betaal je € 10,- per maand.

Zijn er vaste kosten verbonden aan het gebruik van TopoCloud?

Aan het GRATIS plan zijn geen kosten verbonden.

Naast de kosten per gebruiker zijn er geen andere vaste kosten verbonden aan het gebruik. Organisaties kunnen ervoor kiezen om een implementatie traject te volgen of te kiezen voor een persoonlijke account manager. Deze additionele kosten worden vooraf gecommuniceerd en staan los van het gebruik.

Wat gebeurt er als ik meer gebruikers of workspaces heb dan in mijn plan past?

Wil je van een gratis omgeving naar een betaalde omgeving? Maak dan een tweede workspace aan of voeg een 3e gebruiker toe. Zo switch je automatisch naar een nieuw plan en kun je gewoon verder blijven werken in TopoCloud. In de applicatie vragen we om binnen 15 dagen je betaalgegevens op te geven.

Kan ik ook jaarlijks betalen?

Nee, momenteel is het alleen mogelijk om maandelijks te betalen.

Hoe kan ik mijn TopoCloud account opzeggen?

In de betaalomgeving van TopoCloud kun je kiezen voor: ‘verwijder plan’. De omgeving wordt op non-actief gezet en, in geval van een betaald plan, wordt een laatste factuur gestuurd voor de gebruikte dagen van die maand. We vinden het jammer dat je TopoCloud niet meer wilt gebruiken. Laat ons vooral even weten waarom je hiervoor kiest?

Wat gebeurt er met mijn data als ik mijn TopoCloud account opzeg?

Wanneer een TopoCloud account wordt verwijderd, dan worden de workspaces op non-actief gezet. Na 60 dagen worden de workspaces en alle data onherstelbaar verwijderd. In de tussentijd kan het account nog hersteld worden. 

Let's go!

Wil jij ook werken AAN je bedrijf? Start met een goed plan, een duidelijke route en werk vooral samen. Want dan kun je grote hoogtes bereiken.

Zet de eerste stap in je nieuwe avontuur met TopoCloud!