Helpdesk

Need some help?

Op onze Support pagina proberen we zo veel mogelijk helpende handjes te bieden om op een fijne manier te werken in TopoCloud en je ook meer uit te leggen waarom we dingen doen zoals we ze doen.

Maar soms kom je er even niet uit of gaat er technisch iets niet goed. In zo’n geval is er de Helpdesk.

De Helpdesk vind je in TopoCloud onder je profiel en hier kun je support tickets aanmaken.

Hoe maak je een support ticket aan? 

  1. Klik op Helpdesk bij je ‘Profiel’
  2. Klik op ‘Ticket aanmaken’
  3. Kies een categorie.
    • Algemene vraag over het gebruik van TopoCloud.
    • Financiële vraag over een betaling of aanpassen van een TopoPlan
    • Technische vraag als je een foutmelding krijgt of een bug in het systeem tegenkomt.
  4. Geef de prioriteit van je vraag aan. Kies:
    • Normaal als je een vraag hebt, waar we zo snel mogelijk op terug kunnen komen ⏱
    • Hoog als je niet verder kunt met iets anders en echt zo snel mogelijk een antwoord nodig hebt 🚨
    • Zeer hoog is gevalletje storing of zeer hoge spoed (komen er vlammen uit je device? Bel dan de brandweer 🔥)
  5. Geef een onderwerp op, zodat we direct weten wat er aan de hand is.
  6. Stel je vraag. Hierbij is het voor ons fijn om te weten waar in de applicatie je tegen een probleem aanloopt.
    Geef dus altijd aan in welke Workspace of Team je werkt, welk project of welk menuitem ze zit en omschrijf waar je tegenaan loopt of wat je vraag is. Vaak is het handig om een screenshot toe te voegen, zodat wij zien wat jij op je scherm hebt.
  7. Een screenshot of ander bestand toevoegen om je vraag nog duidelijker te maken, doe je door op het paperclipje te klikken bij: ‘Bestand toevoegen’
  8. Heb je alle informatie gegeven, klik dan op ‘Ticket aanmaken’.

Wij gaan dan met je ticket aan de slag. Zodra we je ticket hebben opgepakt en wanneer we een antwoord voor je hebben, ontvang je een berichtje in je inbox en in het ticketoverzicht in de Helpdesk omgeving. Klik op het ticket in de lijst om het antwoord op je vraag te zien.